Τετάρτη, 15 Μαρτίου 2017

15 λόγοι που κολλάει η ζυγαριά

  • 1.      Δυσκοιλιότητα 
  • 2.      Ανεπάρκεια σε θρεπτικά συστατικά (όπως σίδηρος, Βιταμίνες Β12 ή D)
  • 3.      Τρώτε μεγαλύτερες ποσότητες απ’ ότι ενδείκνυται για το σώμα σας.
  • 4.      Τσιμπολογάτε στις ενδιάμεσες ώρες των γευμάτων χωρίς να έχετε συναίσθηση της πραγματικής ποσότητας που καταναλώνετε.
  • 5.      Παραλείπετε γεύματα νομίζοντας ότι έτσι θα έχετε πιο γρήγορη απώλεια.
  • 6.      Λαμβάνετε ακανόνιστα γεύματα (τρώτε σε μη σταθερές ώρες), οπότε και αποδιοργανώνετε το μεταβολισμό σας.
  • 7.      Κάνετε λανθασμένες διατροφικές επιλογές αντικαθιστώντας τα υγιεινά τρόφιμα με άλλα υψηλού θερμιδικού περιεχομένου.
  • 8.      Υπάρχει αφυδάτωση στον οργανισμό. Έχει βρεθεί ότι 2% αφυδάτωση έχει περίπου το 70% του πληθυσμού και σε 4% αφυδάτωση του σώματος συμβαίνει 40% μείωση του μεταβολισμού. Τα 2 λίτρα στις γυναίκες και 2,5 λίτρα νερού στους άνδρες είναι επαρκής ποσότητες για την σωστή ενυδάτωση και εύρυθμη λειτουργία του μεταβολισμού.
  • 9.      Λαμβάνετε φαρμακευτική αγωγή όπως αντισυλληπτικά, αντιβιοτικά, κορτικοστεροειδή ή αντιφλεγμονώδη. 
  • 10. Έχετε κατακράτηση υγρών λόγω πιθανής γαστρεντερικής διαταραχής δυσπεψία, ευερέθιστο έντερο, φουσκώματα ή πρηξίματα, κλπ.
  • 11.  Έχετε ήδη χάσει πολλά κιλά! Αυτό είναι και το πιο δύσκολο. Η προσαρμογή του οργανισμού σε ένα συγκεκριμένο τρόπο διατροφής είναι αυτό που πραγματικά συμβαίνει με αποτέλεσμα το ζητούμενο έλλειμμα θερμίδων, για την απώλεια βάρους, να μηδενίζεται. Σε τέτοιες περιπτώσεις αυτό που αποδίδει είναι λίγη ξεκούραση από την δίαιτα για κάποιο χρονικό διάστημα και επιστροφή μετά, για να εκπληρωθεί ο ζητούμενος στόχος.
  • 12.  Κάνετε έντονη φυσική δραστηριότητα, πραγματοποιείται τροποποίηση της σύστασης του σώματός σας (αύξηση μυϊκού ιστού).
  • 13.  Υπερβολική λήψη αλατιού στη διατροφή σας. Το πιάτο σας μπορεί σταθερά να προκαλεί κατακράτηση υγρών στο σώμα και να αντιμετωπίζετε δυσκολίες. Σ’ αυτήν την περίπτωση η λύση είναι μείωση κατανάλωσης αλατιού αλλά και προϊόντων που έχουν κρυμμένο αλάτι καθώς η αύξηση κατανάλωσης υγρών και φρούτων δίνει οριστικό τέλος στο πρόβλημα.
  • 14.  Απορρύθμιση του θυρεοειδούς αδένα. Ο συγκεκριμένος αδένας εκτός των άλλων ρυθμίζει τις καύσεις στο σώμα μας. Ο έλεγχος είναι απαραίτητος. Εάν πάσχετε από θυρεοειδή επιβάλλεται καλή συνεργασία με τον ενδοκρινολόγο σας.
  • 15.   Το... κόστος του να είσαι γυναίκα!  Μια εβδομάδα πριν και κατά την διάρκεια της εμμήνου ρύσης, παρουσιάζεται κατακράτηση υγρών που μπορεί να διακόψει την κάθοδο αλλά να προκαλέσει αύξηση βάρους. Το καλό είναι ότι με το τέλος της περιόδου το σώμα αποβάλει αυτά τα υγρά και έτσι όλα παίρνουν τον δρόμο τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου