Δευτέρα, 3 Ιουλίου 2017

Η διατροφή μας … στην ξαπλώστρα




Η ζέστη έχει κάνει την εμφάνιση της και λίγο πολύ όλοι μας σκεφτόμαστε πότε θα οργανώσουμε κάποια εξόρμηση σε κοντινή παραλία! Μαζί με την πετσέτα, το καπέλο και το αντηλιακό σας, πριν πάτε για μπάνιο στη θάλασσα, φροντίστε να έχετε οργανώσει σωστά και την διατροφή σας, εξασφαλίζοντας «έξυπνα» σνακ για εσάς ώστε να έχετε ένα υγιές σώμα. Το μυστικό βρίσκεται στη σωστή οργάνωση! Για να αποφύγετε τις τυρόπιτες, και τα γεμάτα λιπαρά σνακ που ενδεχομένως βρείτε σε φούρνους και καντίνες, καλό θα ήταν να έχετε μαζί σας μια ισοθερμική τσάντα ή τσαντάκι μεταφοράς με ψυκτικό gel που θα περιέχει υγιεινά – θρεπτικά μικρογεύματα έτσι ώστε να μην είστε απροετοίμαστοι όταν οι λιγούρες σας… χτυπήσουν την πόρτα. Τι θα πρέπει να αποφύγετε; Τα βαριά και κατ’ επέκταση δύσπεπτα φαγητά που είναι πλούσια σε λίπη, αλάτια και καρυκεύματα. Καθώς και τα πολύ ευπαθή τρόφιμα όπως ψάρια, αυγά, αλλαντικά, τυριά (προτιμήστε να τα μεταφέρετε σε ψημένη μορφή που διατηρείται πιο εύκολα). Μην μεταφέρετε χυμούς φρούτων ή smoothies γιατί είναι πολύ ευπαθή και εύκολο στο να χαλάσουν κατά την μεταφορά τους, λόγω των υψηλών θερμοκρασιών, αφετέρου γιατί οξειδώνονται πολύ εύκολα και γρήγορα, με αποτέλεσμα να χάνουν ένα πολύ μεγάλο ποσοστό των θρεπτικών τους συστατικών, μέχρι να καταναλωθούν. Τι είναι καλό να προτιμήσουμε; Τα ατομικά ψωμάκια, αραβικές πίτες, μπαγκέτες που μπορούν εύκολα να μετατραπούν σε ένα υγιεινό – απολαυστικό γεύμα με γέμιση της αρεσκείας σας. Χρησιμοποιώντας και φαγητά που έχουν μείνει στο ψυγείο σας από προηγούμενες μέρες (π.χ. ένα κομμάτι κρέας ή κοτόπουλο). Καταναλώστε φρέσκα ή αποξηραμένα φρούτα και ωμά λαχανικά (σε μορφή sticks). Γνωρίζουμε ότι είναι πολύ θρεπτικά και βιταμινούχα, πλούσια σε φυτικές ίνες και νερό και αντιοξειδωτικά, με άλλα λόγια ότι πρέπει για το καλοκαίρι και την παραλία, ειδικά αν είναι δροσερά και τραγανιστά. Να έχετε μαζί σας, ξηρούς καρπούς είναι μια δυναμωτική επιλογή! Κάντε τις δικές σας αλχημείες και φτιάξτε το δικό σας θρεπτικό μείγμα με συστατικά που σας αρέσουν. Αναμίξτε αμύγδαλα και καρύδια, αποξηραμένα κράνα, κολοκυθόσπορους, ηλιόσπορους, και ότι άλλο σας αρέσει. Επίσης μια υγιεινή επιλογή είναι και οι σπιτικές μπάρες δημητριακών χωρίς ζάχαρη για εύκολη και πρακτική λύση στην παραλία. Φυσικά, δεν αντικαθιστούμε το νερό με τον καφέ, είναι ρόφημα το οποίο μας αφυδατώνει επομένως πίνουμε καφέ με σύνεση (όχι πάνω από 2 καφέδες/ημέρα με μέτρια ή καθόλου ποσότητας ζάχαρης), καταναλώνουμε αρκετό νερό, σπιτικό παγωμένο τσάι για σωστή ενυδάτωση.
Καλές και απολαυστικές βουτιές!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου