Δευτέρα, 3 Ιουλίου 2017

Η καλοκαιρινή μας δροσιστική απόλαυση!




Δεν είναι άλλη από την μπύρα! Ένα ποτήρι παγωμένη μπυρίτσα στις ζέστες αυτές μέρες αρχίζουν είναι μέσα στις μικρές απολαύσεις της ζωής! Υποκύψτε λοιπόν στη δροσιά της και αφιερώστε λίγο χρόνο για να γνωρίσετε καλύτερα τον χαρακτήρα της .
Κάθε μπύρα ανάλογα με την κατηγορία στην οποία ανήκει έχει και τον δικό της τρόπο παρασκευής. Οι πρώτες ύλες από τις οποίες παρασκευάζεται η μπύρα περιέχει βύνη κριθαριού, μαγιά, λυκίσκος και το νερό. Υπάρχουν όμως και περιπτώσεις όπου η βύνη μπορεί να προέρχεται από σιτάρι, ρύζι, σίκαλη ή κάποιο άλλο δημητριακό, ανάλογα με τη χώρα προέλευσης και την έμπνευση του παραγωγού. Συχνά οι μπύρες αρωματίζονται με κάποιο μπαχαρικό (π.χ. κύμινο ή κόλιανδρο).
Τα είδη: lager, pilsener, ale, weiss, stout, trappist, ενώ τα χρώματα της γεύσης: ξανθές, μελαχρινές και κόκκινες.
Είναι σύμμαχος της υγείας επειδή έχει:
  • Το πυρίτιο που περιέχει βοηθά στη διατήρηση της υγείας του σκελετού μας και των συνδετικών ιστών.
  • Η μαγιά της μπύρας περιέχει βιταμίνες Β1, Β2 και Β3, οι οποίες μαζί με το χρώμιο βοηθούν στην διατήρηση του ισοζυγίου του σακχάρου στον οργανισμό μας, δυναμώνουν το νευρικό σύστημα και τους μυς, προσδίδουν ζωτικότητα.
  • Η βιταμίνες Β6 και Β9 που εμποδίζουν την σύνθεση ομοκυστείνης, η οποία έχει συσχετιστεί με καρδιοπάθειες.
  • Βοηθάει στην αύξηση της καλής χοληστερόλης (HDL) στο αίμα.
  • Περιέχει παρόμοιες ποσότητες αντιοξειδωτικών παραγόντων (πολυφαινολών) με το κόκκινο κρασί.
Η μικρή περιεκτικότητα σε αλκοόλ, μαζί με τη σημαντική περιεκτικότητά της σε ιχνοστοιχεία κ βιταμίνες , είναι που προσδίδει στην μπύρα –σύμφωνα με τεκμηριωμένες επιστημονικά έρευνες –μεγάλη διατροφική αξία κ σημαντική θέση σε μια ισορροπημένη διατροφή, που προλαμβάνει ασθένειες κ προασπίζει την υγεία. Απαιτείται προσοχή η κατανάλωσή της. Για να έχουμε όλα αυτά τα οφέλη θα πρέπει να την απολαμβάνουμε με μέτρο.

Ενδείκνυται: 1 μερίδα μπύρα /ημέρα στη γυναίκα και 2 μερίδες μπύρα/ ημέρα σε άντρες.
1 μερίδα αντιστοιχεί σε 330 ml μπύρας

Η μπύρα μπορεί να νιώθεις ότι σε ξεδιψάει αλλά σε αφυδατώνει άρα συστήνουμε παράλληλη πρόσληψη νερού.
Στην υγειά μας!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου