Κυριακή, 6 Αυγούστου 2017

Η διατροφή των παιδιών μας το καλοκαίρι !




Οι καλοκαιρινοί μήνες είναι ιδανικοί για να βελτιώσετε τις διατροφικές συνήθειες του παιδιού σας αλλά και να το ενθαρρύνετε να ασχοληθεί με ευχάριστες φυσικές δραστηριότητες. Κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού λοιπόν προσπαθούμε να προσφέρουμε στο παιδί μας 3 βασικά γεύματα: πρωινό, μεσημεριανό και βραδινό και 2-3 ενδιάμεσα σνακ. Ακόμη και αν οι επιλογές σας είναι υγιεινές δε σημαίνει ότι το παιδί θα πρέπει να τρώει παραπάνω από το φυσιολογικό. Καλό θα ήταν λοιπόν να μην το πιέζετε  να τρώει όλο του το γεύμα. Είναι πιο ξεκούραστο για τα στομαχάκια τους να τους δίνετε μικρά και συχνά γεύματα. Τα φρούτα και τα λαχανικά τους θερινούς μήνες αφθονούν και επειδή είναι η εποχή τους είναι και πιο νόστιμα. Ειδικά στην παραλία συνίσταται η κατανάλωση αρκετών φρούτων και χυμών που είναι ιδιαίτερα πλούσια σε νερό και ηλεκτρολύτες και βοηθούν στη σωστή ενυδάτωση του οργανισμού. Είναι καλές πηγές βιταμινών, μετάλλων και φυτικών ινών. Δεν περιέχουν πρωτεΐνες και λίπη και είναι και χαμηλά σε θερμίδες. Περιέχουν αρκετούς υδατάνθρακες που ανεβάζουν γρήγορα τα επίπεδα της γλυκόζης στο αίμα αποτελώντας ιδανικά σνακ ενδιάμεσα των γευμάτων. Αποφύγετε να παίρνετε μαζί σας στην παραλία σακουλάκια από πατατάκια, μπισκότα, κέικ, έτοιμους χυμούς. Μπορείτε αντί για αυτά να πάρετε φρούτα, κουλούρι φούρνου, γκοφρέτες δημητριακών ή να ετοιμάσετε από πριν σάντουιτς με τυρί και λαχανικά ή ακόμα και γιαούρτι αν υπάρχει η δυνατότητα να διατηρείται η θερμοκρασία των τροφίμων χαμηλή (στην αγορά κυκλοφορούν διάφοροι τύποι φορητών ψυγείων ή θερμό που θα σας διευκόλυναν και μάλιστα είναι και οικονομικά). Καλό θα ήταν, οι αυστηροί περιορισμοί να αποφεύγονται όπως και οι υπερβολές. Όταν λέτε επαναλαμβανόμενα στο παιδί σας όχι και του απαγορεύεται να τρώει γλυκά ή να πίνει αναψυκτικά είναι πιθανό να αρχίσει να τα ζητάει περισσότερο και πιο επίμονα. Για το λόγο αυτό είναι καλύτερα να του τα δίνετε με μέτρο και λογική. Το καλοκαίρι είναι ευκαιρία να τρώτε περισσότερο μαζί με τα παιδιά σας. Έχει παρατηρηθεί ότι τα παιδιά που τρώνε περισσότερο με τους γονείς τους έχουν καλύτερη διατροφή. Τέλος, προσπαθήστε να κάνετε δραστηριότητες που να γυμνάζουν το παιδί και δώστε το καλό παράδειγμα σαν γονείς Το καλοκαίρι λοιπόν προσφέρεται για να αρχίσουν τα παιδιά να μυούνται σε νέες γεύσεις και να θέτουν σωστές βάσεις για τη μετέπειτα διατροφή τους. Βοηθήστε λοιπόν τα παιδιά σας να καλυτερεύσουν τη διατροφή τους μην επαναπαύεστε επειδή είναι καλοκαίρι. 

Καλό καλοκαίρι
 &
Καλή ξεκούραση!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου