Δευτέρα, 19 Μαρτίου 2018

Ενώ αθλούμαι και προσέχω τη διατροφή μου δε χάνω κιλά. Τι φταίει;



Τρόπος Εκγύμνασης:  Ισχύει ότι η αερόβια γυμναστική είναι κυρίως αυτή που οδηγεί στην ενεργοποίηση των λιποκυττάρων για καύση του λιπώδης ιστού, σημαντική θέση στη γυμναστική σας πρέπει να έχουν και οι ασκήσεις ενδυνάμωσης. Γιατί όσο πιο μυώδης είναι ένας οργανισμός, τόσο υψηλότερος είναι ο βασικός μεταβολικός ρυθμός. Επομένως, στο πρόγραμμα γυμναστικής σας εντάξτε κάποιες ασκήσεις ενδυνάμωσης και αυξήστε σταδιακά τη μυϊκή σας μάζα, μ’ αυτό τον τρόπο θα καταφέρετε να αυξήσετε τις καύσεις σας και στο υπόλοιπο της ημέρας και όχι μόνο τις ώρες που βρίσκεστε στο γυμναστήριο. Όσο πιο πολύ μυϊκή μάζα έχει ένας οργανισμός τόσο υψηλότερος είναι ο βασικός μεταβολικός ρυθμός.
Διατροφή: Καλό θα ήταν να καταγράψετε την ημερήσια διατροφής σας ώστε να εντοπίσετε τα λάθη σας στην καθημερινότητα. Πιο συγκεκριμένα, τα ωράρια των γευμάτων –σνακ, τη συχνότητα κατανάλωσης ροφημάτων ή αλκοόλ, την ποιότητα των τροφών καθώς ο συνδυασμός των γευμάτων που πραγματοποιείται. Μ’ αυτό τον τρόπο θα μπορείτε να διορθώσετε τα διατροφικά σας σφάλματα συγκρίνοντας τα πάντα με τις αρχές ισορροπημένης διατροφής που συστήνουμε οι διαιτολόγοι. Αν εφαρμόζετε όμως, αυστηρή διατροφή αφαιρώντας εντελώς τους υδατάνθρακες και το λίπος από την διατροφή σας, αυτό θα σας βοηθήσει αρχικά να χάσετε γρήγορα βάρος επειδή ο οργανισμός παθαίνει σοκ. Όμως, αυτός έχει τη δυνατότητα να προσαρμόζεται εύκολα σε μικρό χρονικό διάστημα μειώνοντας τον μεταβολικό ρυθμό καθώς χάνετε βάρος κάτι που συμβάλλει και στην αλλαγή του ενεργειακού ισοζυγίου. Η αλλαγή στη σύσταση σώματος που θα επιφέρει η ενσωμάτωση ασκήσεων ενδυνάμωσης στο πρόγραμμα γυμναστικής σας, θα καταφέρετε να αυξήσετε το μειωμένο μεταβολικό ρυθμό σ’ ένα ισορροπημένο πλάνο διατροφής χωρίς στερήσεις και περιορισμούς. Μην ξεχνάτε ότι το λίπος σε μια διατροφή προσφέρει κορεσμό ανάμεσα στα γεύματα και σας προστατεύει από επικίνδυνες λιγούρες ενώ οι υδατάνθρακες σας προσφέρουν απαραίτητη ενέργεια για να είσαστε απόλυτα αποδοτικοί όταν γυμνάζεστε.
Ζυγαριά: Ακόμη και αν η ζυγαριά για ένα διάστημα δε φαίνεται να μετακινείται προς τα κάτω, αυτό δεν συνεπάγεται ότι όλες οι προσπάθειές σας είναι άκαρπες. Ακόμα και αν δεν χάνετε βάρος αλλά παρατηρείτε το σώμα σας να αλλάζει, μπορεί να χάνετε λίπος και να αυξάνετε τη μυϊκή μάζα με αποτέλεσμα ο αριθμός της ζυγαριάς να είναι σταθερός, αλλά εσείς να έχετε αποκτήσει ένα πιο σφιχτό σώμα και να χάνετε πόντους από τα επίμαχα σημεία που σας ενδιαφέρουν. Συνεχίζετε λοιπόν να επιμένετε, αξιολογώντας όλα τα αποτελέσματα και η ζυγαριά είναι απλός αριθμός!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου