Κυριακή, 29 Απριλίου 2018

Πώς να χάσετε τα κιλά του Πάσχα!


Και ενώ επιστρέψατε από τις πασχαλινές σας διακοπές και νιώθετε ότι έχετε γεμίσει τις μπαταρίες σας, αποφασίζετε να ανέβετε στη ζυγαριά και τα αποτελέσματα είναι απογοητευτικά. Συνήθως, κάθε χρόνο τέτοια εποχή οι περισσότεροι ετοιμάζεστε να βάλετε τη ζωή σας ξανά σε πρόγραμμα. Το ίδιο θα ήταν καλό να κάνετε και με τη διατροφή σας. Έτσι, φέτος την άνοιξη οριοθετήστε νέους στόχους και θα δείτε το δείκτη της ζυγαριάς σας να κατεβαίνει! Θέστε ρεαλιστικούς στόχους. Μισό με ένα κιλό την εβδομάδα είναι ο πιο ρεαλιστικός και επιστημονικά ασφαλής στόχος στην απώλεια βάρους. Δώστε σημασία στα μόνιμα αποτελέσματα, θέτοντας επιτεύξιμους στόχους. Συχνότητα γευμάτων! Τα μικρά και συχνά γεύματα είναι το μυστικό για μία σωστή διατροφή. Επειδή προσλαμβάνουμε όλα τα αναγκαία θρεπτικά συστατικά σε σταθερά χρονικά διαστήματα. Γίνεται συνεχής ενεργοποίηση του μεταβολισμού και μειωμένη αποθήκευση λίπους. Σταθεροποιούνται τα επίπεδα ινσουλίνης και γλυκόζης και έχουμε καλύτερο έλεγχο του αισθήματος πείνας και κορεσμού. Η οργάνωση είναι το παν! Καλό είναι να φροντίσετε να υπάρχουν στο σπίτι όλα τα τρόφιμα που χρειαζόμαστε όπως φρούτα, λαχανικά, γάλα, κ.τ.λ. και ίσως να απομακρύνετε πιθανούς πειρασμούς π.χ. σοκολάτες. Προγραμματίστε τι θα φάτε την επόμενη από σήμερα, ώστε να αποφύγετε το έτοιμο φαγητό και τις διατροφικές παρασπονδίες. Κάντε μία διατροφική αλλαγή κάθε εβδομάδα. Εάν οι αλλαγές στη διατροφή σας είναι απότομες, μπορεί να εγκαταλείψετε γρήγορα την προσπάθεια.  Για παράδειγμα, δεσμευτείτε να αυξήσετε την κατανάλωση φρούτων κατά μία μερίδα.  Πίνετε άφθονο νερό.  Πολλοί συγχέουν συχνά το αίσθημα της δίψας με την πείνα, γι’ αυτό και την επόμενη φορά που θα αισθανθείτε την ανάγκη να τσιμπολογήσετε κάτι, δοκιμάστε πρώτα να πιείτε νερό. Η κατανάλωση νερού βοηθά επίσης στο αίσθημα πληρότητας πιο γρήγορα. Η άσκηση να γίνει τρόπος ζωής! Αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι μιας επιτυχημένης προσπάθειας απώλειας βάρους. Ενισχύει την απώλεια κιλών και λίπους, προσφέρει τόνωση και γράμμωση στα «δύσκολα» σημεία και ενισχύει την καρδιοαναπνευστική υγεία. Το πρόβλημα είναι ότι ο αρχικός ενθουσιασμός μας συνήθως μετριάζεται ή δεν βλέπουμε αρκετά σύντομα απτά αποτελέσματα και τα παρατάμε! Μην απογοητεύεστε με την πρώτη δυσκολία. Κανένα σύγγραμμα δεν αναφέρεται ότι «πρέπει» να φτάσετε στο στόχο σας χωρίς να κάνετε λάθη στην πορεία. Πείστε τον εαυτό σας ότι θα πετύχετε το στόχο σας βήμα - βήμα κάθε φορά. Αν ξεφύγετε από το πρόγραμμα σας ένα βράδυ, απλά επανέλθετε κανονικά την επόμενη μέρα στο μοντέλο διατροφής που έχετε ορίσει. Σε περίπτωση που δεν τα καταφέρνετε απευθυνθείτε σ’ έναν πιστοποιημένο διαιτολόγο, σίγουρα θα σας ενημερώσει και σας κατευθύνει σωστά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου